Güncelleştirme Hatası
Sammy
2008-11-08 14:26:09 UTC
Vista kullanıcısıyım. Windows Defender da Güncelleştirmeleri şimdi denetle
ibaresi var ancak uygulamaya çalıştığımda Hata bulundu: Kod 0x80244019
iletisini alıyorum. Sorun nedir? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Sammy
2008-11-09 11:58:00 UTC
Ayrıca Windows Update de güncelleştirmeler gözüküyor fakat güncelleştirme
yapmak istediğimde hatayla karşılaşıyor. Kod 8024402C yazıyor ve
güncelleştirmeler yüklenmiyor. Problem neden kaynaklanıyor çözemedim. Lütfen
yardımcı olun.
Yavuz YILMAZ
2008-11-09 16:27:42 UTC
Merhaba

http://tools.mspro.org/Update/All%20Update.zip linkte bulunan dosyayý
çalýþtýrýnýz sonrasýnda dns sunucukarýnýzý 4.2.2.2 ve 4.2.2.4 olarak
yapýlandýrdýktan sonra tekrar windows güncellemelerini denermisiniz

Kolay gelsin
Ayrýca Windows Update de güncelleþtirmeler gözüküyor fakat güncelleþtirme
yapmak istediðimde hatayla karþýlaþýyor. Kod 8024402C yazýyor ve
güncelleþtirmeler yüklenmiyor. Problem neden kaynaklanýyor çözemedim.
Lütfen
yardýmcý olun.
Vista kullanýcýsýyým. Windows Defender da Güncelleþtirmeleri þimdi
denetle
ibaresi var ancak uygulamaya çalýþtýðýmda Hata bulundu: Kod 0x80244019
iletisini alýyorum. Sorun nedir? Yardýmcý olabilirseniz çok sevinirim.
Sammy
2008-11-09 23:03:01 UTC
Dns sunucularımı nasıl 4.2.2.2 ve 4.2.2.4 olarak yapılandırmam gerektiğini
bilmiyorum. Açıklayabilirmisiniz lütfen?
Post by Yavuz YILMAZ
Merhaba
http://tools.mspro.org/Update/All%20Update.zip linkte bulunan dosyayı
çalıştırınız sonrasında dns sunucukarınızı 4.2.2.2 ve 4.2.2.4 olarak
yapılandırdıktan sonra tekrar windows güncellemelerini denermisiniz
Kolay gelsin
@discussions.microsoft.com>
2008-11-10 21:07:01 UTC
Yavuz YILMAZ
2008-11-11 07:24:11 UTC
Merhaba

Að baðlantýlarýný sað týklayýp özelliklerene geldiðinizde bu bölümde kablolu
baðlantý kullanýyorsanýz yerel að baðlantýsý sað týklayýp özelliklere gelin.
gelen pencerede internet protokol (TCP/IP) seçeneðine çift týklayýn. bu
bölümde alt tarafta dns sunucusunu el ile girin seçeneðinde size vermiþ
olduðum dns ip'lerini giriniz.

Ýyi çalýþmalar
Dns sunucularýmý nasýl 4.2.2.2 ve 4.2.2.4 olarak yapýlandýrmam gerektiðini
bilmiyorum. Açýklayabilirmisiniz lütfen?
Sammy
2008-11-11 22:00:07 UTC
Merhaba Yavuz Bey
Dediklerinizi uyguladım ama bir sonuç alamadım. Başka bir öneriniz olabilir
mi? Sorun neden kaynaklanıyor bilemiyorum? Ne yapmalıyım? Bilgasayarımı
servise götürmem mi gerekiyor?
Post by Yavuz YILMAZ
Merhaba
Ağ bağlantılarını sağ tıklayıp özelliklerene geldiğinizde bu bölümde kablolu
bağlantı kullanıyorsanız yerel ağ bağlantısı sağ tıklayıp özelliklere gelin.
gelen pencerede internet protokol (TCP/IP) seçeneğine çift tıklayın. bu
bölümde alt tarafta dns sunucusunu el ile girin seçeneğinde size vermiş
olduğum dns ip'lerini giriniz.
İyi çalışmalar
Yavuz YILMAZ
2008-11-12 07:42:47 UTC
Merhaba

yaþadýðýnýz problem baðlantý problemi 8024402C almýþ olduðunuz hata kodu
bunu gösteriyor. farklý bir network de deneyebilme þansýnýz var mý? ayrýca
dns adreslerini aþaðýdaki ip adreslerini girip denermisiniz.

208.67.222.222
208.67.220.220
Post by Sammy
Merhaba Yavuz Bey
Dediklerinizi uyguladým ama bir sonuç alamadým. Baþka bir öneriniz
olabilir
mi? Sorun neden kaynaklanýyor bilemiyorum? Ne yapmalýyým? Bilgasayarýmý
güven bulunti
2008-12-21 19:04:00 UTC
teşekkürler 3 defa format atmıştım yükleme sırasında sorun oldu sanmıştım çok
sağolun
Yavuz YILMAZ
2008-12-21 19:14:49 UTC
rica ederim
iyi çalýþmalar
teþekkürler 3 defa format atmýþtým yükleme sýrasýnda sorun oldu sanmýþtým
çok
saðolun
Atilla Bensende
Yavuz YILMAZ
2008-12-22 18:36:54 UTC
Otomtik olarak modemden ip yapýlandýrmasý aldýðýnýz için evet problem
modemin size atadýðý dns'in sorun yaratmasýndan kaynaklanýyor. Manuel olarak
bu ip adresini atadýðýnýzda sorun çözülmesi gerekir

Kolaylýklar
yavuz kardeþim bilgine yüreðine eline saðlýk benim sorunum bu idi ve
çözüldü
ama benimkisi son 1 haftada modem deðiþikliðinde oldu sebeb bumudur
teþekkürler
@discussions.microsoft.com>
2008-12-26 11:24:05 UTC
aqaaa
2008-12-26 11:24:01 UTC
Harun Gemalmaz
2009-01-22 17:04:08 UTC
Merhaba
Ben kablosuz ağ kullanıyorum. Yinede söylediğiniz herşeyi yaptım. Hala
Windows Defender da güncellemeleri yüklemiyor hatası veriyor(0x80244019). Tam
17 eksik güncelleme var. Ne yapmak gerek farklı bir yol mu denemem gerekiyor.
Yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler
Ýlknur Neþe Tuncal
2009-01-22 22:42:35 UTC
sisteminizde bir virüs ve spyware taramasý yapmanýzý öneririm.
--
Ýyi Çalýþmalar,
Ýlknur Neþe TUNCAL

"Harun Gemalmaz" <Harun ***@discussions.microsoft.com>, haber
iletisinde þunlarý
Post by Yavuz YILMAZ
Merhaba
Ben kablosuz að kullanýyorum. Yinede söylediðiniz herþeyi yaptým. Hala
Windows Defender da güncellemeleri yüklemiyor hatasý veriyor(0x80244019).
Tam
17 eksik güncelleme var. Ne yapmak gerek farklý bir yol mu denemem
gerekiyor.
Yardýmcý olursanýz sevinirim.
Teþekkürler
Mahmut Okumuş
2009-01-24 12:12:05 UTC
Probleminiz DNSChanger zararlısından kaynaklanmaktadır. Çözümü ise bu
zararlıyı sistemden tamamen uzaklaştırmaktır. Daha önce Zlob ismi ile
karşılaşılan ve sisteminize 85.255... şeklinde bir DNS atayan bu zararlı
isim değiştirerek daha zorlu bir halde sisteminize bulaşmakta ve servis
seviyesinde çalışmaktadır. Çözüm için http://www.gmer.net/rootkit.php
adresindeki yazılımı kullanabilir ve bulunan (***hidden service***)'i
silebilirsiniz. İşlem kritik olduğundan öncelikle yedek almanızı öneririm
sisteminizde bir virüs ve spyware taraması yapmanızı öneririm.
--
İyi Çalışmalar,
İlknur Neşe TUNCAL
Mehmet Poyrazlı
2009-02-01 15:17:01 UTC
Merhaba Mahmut kardeşim, Öncelikle emeğine ve bilgine sağlık, yaklışık 40
gündür bu sorunu çözmeye çalışyorum, 2 kez format atmama rağmen bu zararlıdan
kurtulamadım. Tavsiye ettiğin program ile aynen tarartım ve hidden service
başlığı altında bu zararlıyı sildim. Sonra virus programım olan avira bunu
buldu ve bilgisayara girişini engeliyor. Sana iki sorum olacak; Gmer programı
ile tekrar scan ettiğimde yine karşıma çıkıyor bu böcek ama şuanda
biligisayar sorunsuz çalışıyor. Yeniden Format atmalımıyım, yoksa nasıl
tamamıyle kurtulabilirim? Bu şekilde devam edersem ilerde biligisayarımdaki
bilgiler ve dosyalar ne gibi tehlikeye girer.

İyi çalışmalar